ساعات کاری : 08:30 تا 16:00 عصر

مشهد، میدان حافظ، بزرگ بازار اطلس

051-33861843

خدمات پشتیبانی نوآوران پردازش

تمرکز اصلی شرکت نوآوران پردازش، همواره تلاش بیوقفه درراستای افزایش رضایت مشتریان بالقوه وبالفعل خود میباشد. ساختار واحد پشتیبانی نواوران پردازش، بصورت یک سازمان مستقل وکاملاً سرویسگرا(Service Oriented) تدوین گردیده است. دراین راستا خدمات مابه روشهای توصیه شده دررویکرد جهانی ITIL طراحی وارائه میگردد وپیروی ازروشهای اجرای مدون درحوزه‌های استقرار، آموزش وخدمات پس ازفروش محصولات نرم‌افزاری این شرکت، همواره بعنوان یک اصل غیرقابل عدول شناخته میگردد.
زندگی با طعمی جدید
ما فعال هستیم، تلاش می‌کنیم و اهمیت می‌دهیم. ما عاشق آن هستیم که همه‌چیز بی‌نقص باشد. اما زندگی که فقط کار نیست. تفریح و شادی هم برای یک تیم خوب و سرزنده لازم است. پس سعی می‌کنیم قدر تک تک لحظاتی که در کنار هم هستیم را به خوبی بدانیم.

ما در نوآوران پردازش تمام سعی خود را بر انجام و ارائه خدماتی بی نقص و با کیفیت به شما مشتریان عزیز قرار داده ایم. در همین راستا ارائه خدمات همواره با تمرکز بر پشتیبانی محصولات و ارائه مشاوره نیز همراه می باشد. نیروهای واحد پشتیبانی ما به صورت منظم و همواره از طریق اینترنت و به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ایرادات احتمالی می باشند و در مواقع لازم با حضور در شرکت و سازمان شما پاسخگوی انتظارات شما از پشتیبانی خدمات ارائه شده خواهند بود .