ساعات کاری : 09:00 تا 17:00 عصر

ایران – خراسان رضوی – مشهد – میدان حافظ – بزرگ بازار اطلس

05133861843

پیشرو در مدیریت مجتمع با راهکار نرم افزاری سانا

راهکار مدیریت مجتمع های کوچک و پاساژها – اکسپرس

راهکار مدیریت مجتمع های چند منظوره و بزرگ

راهکار مدیریت شرکت های ساختمانی و انبوه ساز

ویدیوهایی آموزشی در خصوص راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع تجاری و مراکز خرید سانا

چرا مجتمع ها برای مدیریت مجتمع به نرم افزار تخصصی مدیریت راهبری مجتمع سانا نیاز داردند ؟

مدیریت مجتمع های تجاری یک امر دقیق و پیچیده است که نیازمند دانش و هوش بالا در هنگام تصمیم گیری ها و بررسی عملکرد صحیح و روند حرکتی مرکز خرید می باشد.

مدیریت مرکز خرید شامل مواردی همچون عملیات اجرایی, مدیریت امکانات موجود, امنیت مجتمع تجاری,حسابرسی و حسابداری دقیق, تعمیر و نگهداری مجتمع, بازاریابی قوی, اجاره داری و فروش می باشد

که می توان از راه دور و یا با حضور در مجتمع تجاری به آنها رسیدگی کرد.

یکی از مهمترین چالش هایی که در مدیریت مجتمع تجاری بسیار حائز اهمیت است اجاره یا فروش واحدها به برندهای معروف و سرشناس است

تا بتواند افکار عمومی را نسبت به مرکز خرید جذب کند.

مدیریت مراکز خرید در گذشته نه چندان دور بدون داشتن دانش و بررسی موقعیت و بازدیدکنندگان و بدون امکانسنجی و تنها به صورت داشتن تجربه انجام می گرفت

که غالباً در ابتدای کار بازدیدکنندگانی به خود جذب میکرده است

اما پس از گدشت زمان مشخص, محیط برای بازدیدکنندگان تکراری و از جذابیت آن کاسته و در نهایت به شکست پروژه منجر می شد.

به طور کلی می توان گفت مدیریت مرکز خرید به ۵ عامل مهم تقسیم می شود؛


مدیریت مالی و حسابداری

خدمات و امکانات مجتمع

تبلیغات و بازاریابی

منطقه بندی یا چیدمان صنوف در مرکز خرید

موقعیت جغرافیایی مجتمع تجاری

راهکار تخصصی مدیریت مجتمع های چند منظوره سانا به صاحبان کسب و کارها و مدیران مجتمع ها کمک می کند تا :

گزارشات مدیریتی با شاخص های صحیح و آنلاین را دریافت و کسب وکار خود را بصورت کار آمدتری اداره کنند.
دستورالعمل ها و آیین نامه ها و فرآیند ها و قواعد اجرایی وضع شده را بصورت صحیح و منظم اجرا و کنترل نمایند.

سازمان ها با استفاده از راهکار تخصصی مدیریت مجتمع و مرکز خرید سانا

  • با توجه به گردآوری اطلاعات و تمجیج آنها در بانک های اطلاعات از قائل به فرد به قائل به سیستم در می آیند.
  • نظارت کارفرما به عملیات باری در سیستم افزایش می یابد
  • جریان اطلاعاتی میان کارفرما و ذینفان ایجاد می گردد.
  • کلیه عملیات را تحت کنترل قرار داده و بر اساس اطلاعات و فیدبک های نرم افزارهای به راحتی قواعد را بهبود می بخشند.
  • به کمک نرم افزارفایل اکسل متعدد حذف شده
  • اطلاعات ذی قیمت در بانک اطلاعاتی متمرکز و استاندارد و ایمن نگهداری می گردد.
  • کارکنان با سرعت بیشتری می توانند خدمات مورد نیاز ذینفعان را ارائه نمایند
  • اشتباهات در حین انجام کار کاهش می یابد.
  • صرفه جویی واقعی در هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات و دارایی ها و امکان پذیر می گردد.
  • امکان مدیریت صحیح منابع و دارایی های شرکت با حداقل نیروی انسانی فراهم می گردد.
  • امکان بهره گیری توسط مدیران و کاربران شرکت در چند پروژه بطور همزمان ممکن می شود

برخی از مجتمع هایی که از نرم افزار یکپارچه مدیریت مجتمع و مراکز خرید سانا استفاده می کنند

لیست نرم افزارهای راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع و مراکز خرید سانا

اطلاعات بیشتر