مجتمع های تجاری ( راهکارهای برای ایجاد پاخور در مجتمع های تجاری ) چند عملکردی یا اصطلاحاً شاپینگ مال (Shopping Mall) به
فضایی اطلاق میشه که در آن فضا، مجموعه ای از فروشگاههای کوچک و بزرگ خرده فروشی
(که هویت کسب و کارشان در لوای نام تجاریشان است) تحت یک 3مدیریت مشترک، اداره میشوند .
شاپینگ مالها ریشه در تمایل مصرف کنندگان به مدگرایی و گذراندن اوقات فراغت به همراه ارضای میل خرید دارد
و در واقع نسل جدیدی از ویترین گردیست.
با توجه به افزایش روزافزون شاپینگ مال ها و مجتمع های تجاری در تهران و سایر شهرها ،
جذب مشتری در اینگونه مراکز ، دغدغه ای اساسی دیگری است که باید به آن توجه کرد .
فرم بندی ویترین مغازه های مجتمع تجاری
سمبل ها ، نشانه ها و طراحی گرافیک مجتمع تجاری
نور پردازی مجتمع تجاری
محل قرار گیری پله برقی و آسانسور های مجتمع تجاری
ورودی مجتمع
وجود برند ها در مجتمع تجاری
دسترسی آسان سریع مجتمع تجاری
ایجاد راه های دسترسی راحت به تمامی واحد ها مجتمع
استفاد ازابزارهای تسهیلات رفاهی برای خریداران
ایجاد فضاهای تفریحی در مجتمع
استفاده از رنگهای جذاب در معماری ساختمان
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و ساختمان
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید.