ساعات کاری : 09:00 تا 17:00 عصر

ایران – خراسان رضوی – مشهد – میدان حافظ – بزرگ بازار اطلس

05133865807

rasadMallManagment - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

شما به یک نرم افزار عالی برای مدیریت مجتمع نیاز دارید

از بالا مثل یک پرنده مجتمع و کسب و کارتان را زیر نظر بگیرید

به منظور شناخت بهتر نرم‌افزار مدیریت مجتمع رصد و آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های آن لازم دانستیم فضایی را ایجاد کنیم تا طی یک جلسه با همکاران فنی و متخصص ما این امکان فراهم گردد.

نرم افزار مدیریت مجتمع تجاری رصد

rasadMallManagment - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

شما به یک نرم افزار عالی برای مدیریت مجتمع نیاز دارید

از بالا مثل یک پرنده مجتمع و کسب و کارتان را زیر نظر بگیرید

به منظور شناخت بهتر نرم‌افزار مدیریت مجتمع رصد و آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های آن لازم دانستیم فضایی را ایجاد کنیم تا طی یک جلسه با همکاران فنی و متخصص ما این امکان فراهم گردد.

درخواست دموی نرم افزار

نرم افزار یکپارچه مدیریت مجتمع رصد

اگر شما مدیر یک مجتمع هستید یا مدیریت بخشی از یک مچتمع رو بر عهده دارید، باید نرم افزار مدیریت مجتمع رصد رو امتحان کنید.داشتن یک نرم افزار مدیریت مجتمع خوب که بتونه تمامی بخش ها رو مدیریت کنه برای افزایش بهره وری و راحت تر بگیم برای بقاء هر مجتمع لازمه.

settingup - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

راه اندازی سریع

شروع به کار با نرم افزار مدیریت مجتمع رصد خیلی آسونه، شما می تونید رصد رو ظرف مدت چند روز راه اندازی کنید.

Efficiency - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

افزایش بهره وری

نرم افزار مدیریت مجتمع رصد فرآیند های کاری شما رو بهینه میکنه و با اتوماسیون کارها موجب افزایش راندمان تیم شما میشه.

easy - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

آسان و دلچسب

طراحی ساده، چابکی و واسط کاربری حرفه ای موجب میشه که از کار کردن با نرم افزار مدیریت مجتمع رصد لذت ببرید.

یک نرم افزار مدیریت مجتمع خوب به شما قدرت میده، موجب افزایش راندمان و بهره وری شما میشه و باعث شفافیت کلیه ذی تفعان میشه . شما برای رقابت در کسب و کار خود به یک نرم افزار مدیریت مجتمع پیشرفته و شماره یک نیاز دارید. ببینید چرا ما نرم افزار مدیریت مجتمع رصد رو به شما پیشنهاد می کنیم.

mallmanagment titlepic2 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
خدمات پس از فروش (استقرار، آموزش، پشتیبانی)
سابقه و تجربه موفق در استقرار سیستم ها
سفارشی سازی سیستم ها بر اساس نیاز مشتری
کاربری تحت وب
app phone 163x300 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
بهره گیری از نظام یکپارچه سیستم مدیریت منابع سازمانی
بهره گیری از هوش تجاری BI (Business Intelligence)
بهره گیری از سیستم مدیریت فرآیندی BPMS
محیط کاربری زیبا و سهولت کار با نرم افزار

نرم افزار مدیریت مجتمع رصد روی ابر ها یا در محل شما، انتخاب با شماست

local cloud - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

نرم افزار مدیریت محتمع رصد به دو شکل ابری و محلی ارائه میشه، در نسخه ابری فقط کافیه ثبت نام کنید و شروع به استفاده از سیستم کنید، اما اگر به هر دلیلی بخواهید رصد در سازمان شما نصب بشه، خب می تونید از نسخه محلی استفاده کنید.

برای تصمیم گیری بهتر مطلب نرم افزار مدیریت مجتمع رصد نسخه ابری یا محلی، کدام برای شما مناسب تر است؟ رو مطالعه کنید.

ویدیوهای معرفی نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

چرا نرم افزار مدیریت مجتمع رصد را انتخاب کنیم؟!

سیستم پایه نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

یکی از چالش های مهم در مدیریت مجتمع،  مستند سازی اموال غیر منقول و مدیریت مستغلات می باشد که در این زمینه انجام امور به روش سنتی و سلیقه ای عمل نمودن در موضوعات مختلف ، دوباره کاری ها، ثبت اسناد به روش های سنتی، بکارگیری نرم افزار های غیر تخصصی و جزیره ای و جابجایی افراد، پرسنل ، مدیران و یا جدایی آنها به هر دلیلی و قطع همکاری آنها که با خروج از مجتمع کلیه اطلاعات نیز از بین خواهد رفت.

یکی دیگر از چالش ها نگرانی از بابت از بین رفتن و یا دست کاری عمدی و یا سهوی اطلاعات مهم و بازیابی آنها می باشد.

با استفاده از سیستم پایه مدیریت مجتمع رصد کلیه عملیات در خصوص مدیریت مستغلات مکانیزه می گردد. کلیه قراردادها توسط سیستم تنظیم و چاپ شده و از بروز اشتباهات در حین کار جلوگیری می گردد.

کلیه  قواعد، آئین نامه ها، دستور العمل ها و ایده آل ترین روش های اقدام رو به واسطه تجارب موفقی که رصد کسب نموده به شما ارائه می گردد.

1 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad realestate - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
2 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasadcharj - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

مدیریت و پرداخت شارژ مجتمع بصورت آنلاین

رصد یک ابزار حرفه ای در محاسبه دقیق و صدور قبوض بدهی به روش های مختلف سنتی و یا الکترونیکی برای طیف مختلف مالکین و مستاجرین مانند قبوض کاغذی، ارسال پیامک و …  می‌باشد. همچنین اطلاع رسانی آنی ساکنین از شارژهای محاسبه شده به‌وسیله نوتیفیکیشن و پیامک از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت شارژ رصد میباشد که قسمت اعظم کارهای مدیر مجتمع را در موضوع مدیریت مدیریت مجتمع که بصورت دستی و سنتی انجام میشده را کاهش میدهد. ضمن اینکه بعد از پرداخت شارژ توسط ساکنین سیستم بصورت اتوماتیک نسبت به تسویه و ثبت آن اقدام کرده و نیازی به بایگانی و نگهداشت مستندات پرداختی ساکنین – ثبت در اکسل یا نرم افزار حسابداری و یادداشت سررسید توسط مدیر نمی‌باشد.

شما با استفاده از رصد نیاز به دریافت درگاه بانکی اختصاصی ندارید با همکاری بانک پاسارگاد و شاپرک بدون نیاز به تعویض حساب مجتمع شما پرداخت الکترونیک را برای شما فراهم خواهیم آورد

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

رصد فقط یک نرم افزار CRM نیست، به کمک رصد همه کارهای کاغذی و دستی خودتون رو حذف کنید و برای هر موضوعی به سادگی سیستم طراحی کنید.
نرم افزار CRM رصد به تیم فروش و بازاریابی شما قدرت میده و شما همه ابزار های لازم برای مدیریت صحیح فروش و اجاره رو در اختیار خواهید داشت.
عقد قرارداد با مشتری تازه شروع کاره، شما باید اطلاعات مشتریانتون رو همیشه در دسترس داشته باشید و با اونها در ارتباط باشید.
رصد به شما کمک می کنه مشخصات مشتریان حقیقی و حقوقی خودتون رو به صورت متمرکز نگه داری و دسته بندی کنید و با تعریف فرآیند های خودکار به صورت منظم با اونها در ارتباط باشید.
رصد همه سوابق تماس ها، فروش ها، جلسات و قراردادها و در کل همه تعاملات قبلی با مشتری ها رو نگه داری می کنه و اینطوری شما همیشه به این اطلاعات دسترسی خواهید داشت.

3 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad crm - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
4 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad bpms - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

هیچ اتوماسیون اداری، بدون BPMS کامل نیست!

نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرآیندهای رصد یک نرم‌افزار جامع تحت وب است که با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفه‌ای برای مجتمع و زیرمجموعه‌های آن امکان ثبت، گردش، بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، مستندات و فرمهای سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌کند.

رصد تا امروز به صدها مجتمع و مشتری کمک کرده روندهای خاص چابکی را در مجتمع را پیاده‌سازی نمایند و قطعا به شما هم میتواند کمک کند تا با کمترین سختی، مجتمع خود را چابک‌تر و بهینه‌تر کنید و شفافیت بیشتری در روند کارها و پیگیری‌ها داشته باشید.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات (PM)

عدم استفاده صاحبان مراکز تجاری از سیستم نگهداری و تعمیرات موجب بالارفتن هزینه های تعمیرات تجهیزاتی می شود که بیش از حد از آن استفاده شده و درصد استهلاک آن بالاست و این فاکتوری می باشد که لزوم استفاده از سیستم نگهداری و تعمیرات را قوت می بخشد. بنابراین از کار افتادگی تجهیزات و ضعف در ارائه خدمات موجب زیان های هنگفت مالی می شود.

بدون نرم افزار نگهداری و تعمیرات بر مبنای زمان و کارکرد واقعی برنامه ریزی منظم در جهت سرویس پیشگیرانه تجهیزات وجود نخواهد داشت و با استفاده از رصد کلیه برنامه های نت ، خرابی و تعمیرات به صورت روال های استاندارد پیگیری می گردد.

5 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
Rasad pm - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
6 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad employment - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

نرم افزار مدیریت منابع انسانی (HRM)

نرم افزار متابع انسانی رصد یک بسته یکپارچه است که کلیه فرآیندهای جذب تا استخدام و خاتمه خدمت پرسنل را به صورت مکانیزه پوشش می دهد. اکثریت مشتریان نرم افزار مدیریت منابع انسانی رصد، به دنبال مدیریت همزمان بخش  حضور و غیاب، کارگزینی، و پرتال کارکنان هستند. یک نرم افزار مدیریت منابع انسانی قدرتمند، هم در بخش محاسبات حقوق پرسنل و هم در بخش کنترل ورود و خروج باید جامع باشد تا بتواند کارکرد ماهیانه کارکنان را بدون کمترین خطا ثبت کرده و با صدور احکام پرسنلی و ارائه فیش های حقوقی پرسنل در قسمت پرتال، آن ها را در جریان نحوه محاسبات حقوق و سنوات قرار دهد.

نرم افزارمدیریت پارکینگ (PMS) مجتمع رصد

نرم افزار مدیریت یا کنترل پارکینگ رصد، نرم افزار یا سیستمی برای کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه و مدیریت در پارکینگ است به گونه ای که ضمن ثبت و کنترل رفت و آمد ها امکانات ویژه ای برای محاسبات گوناگون دارد و  اطلاعات و گزارشات مختلف و دقیق ارائه می دهد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی نرم افزار های پارکینگ هوشمند و انعطاف پذیرتر شده اند. استفاده از  نرم افزار مدیریت و کنترل پارکینگ رصد مزیت های بسیاری دارد.

7 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad parking - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
8 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad access - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

قابلیت دسترسی آسان و همیشگی

نرم افزار مدیریت مجتمع رصد یک نرم افزار تحت وب می باشد که با انواع مرورگر های سیستم و موبایل قابل استفاده می باشد. این قابلیت دسترسی آسان و همیشگی به اطلاعات،مدیران و کلیه دینفعان را مقدور میسازد تا بدون حضور در مجتمع در هر زمان و هر جایی که هستند بدون وابستگی به اشخاص و به صورت آنلاین و لحظه ای اطلاعات و گزارشات دقیقی از وضعیت بخش های مختلف مجتمع داشته باشند و عملا با استفاذه از این نرم افزار نظارت به کلیه عملیات جاری مجتمع افزایش پیدا نموده و مدیران و یا کارفرما مجتمع به راحتی قادر خواهند یود از تمام ابعاد مجتمع اطلاع پیدا نماید.

گزارشات مدیریتی شفاف

گزارشات متنوع و کارآمد نرم افزار مدیریت مجتمع  رصد راهکاری موثر برای مدیران مجتمع میباشد، این گزارشات از بیلان مجتمع گرفته تا گزارشات مستغلات ، قراردادهای فروش و اجاره ویا مشاعات و فضاهای تبلیغاتی، منابع انسانی و تردد پرسنل و حقوق و دستمزد، قبوض شارژ و پرداخت ها، سیستم تعمیر ونگهداری ، فرآیندهای کلیدی و اصلی ، پارکینگ و … ، یک دید ۳۶۰درجه از وضعیت عملکرد مجتمع به مدیران ارائه میدهد.

9 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad report - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
10 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad security - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

امنیت اطلاعات

تیم فنی و پشتیبانی نرم افزار مدیریت مجتمع رصد ضمن رصد همیشگی نرم افزار و زیر ساختهای حیاتی، اقدامات لازم جهت نگهداری صحیح اطلاعات مشتریان و تراکنش های مالی را انجام میدهند ما به پشتوانه سرورهای داخلی و بین المللی و بک آپ گیری های منظم ساعتی و روزانه به انضمام اعتبار سنجی چندلایه به شما این اطمینان را میدهیم که همچنان به روز و امن باقی بمانیم.

داشتن تیم متعهد , پویا و خوش فکر

کارکنان و مدیران مجموعه نرم افزاری رصد با در نظر گرفتن چشم انداز بلند مدت شرکت انتخاب میشوند که این پنج اصل تضمین میکنند که تیم رصد همواره پیشرو و ممتاز باشد: رعایت کرامت انسانی در ارتباط با همکاران، مشتریان و سرمایه گذاران شرکت حفظ محرمانگی داده های کاربر سودآوری پایدار با تکیه بر مشتری مداری خلاقیت و نوآوری با استفاده از منابع انسانی متخصص و دانش روز پیشرو بودن با پیش بینی و آینده نگری در بازار IT

11 1 - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
rasad team - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد
startup rocket - نرم افزار مدیریت مجتمع رصد

تیم شما به یک نرم افزار مدیریت مجتمع عالی نیاز داره

به تیم های سایر بخش های مجتمع کمک کنید تا بهترین باشند.

اغلب مدیران و کارشناسان سازمان ها و مجتمع ها

روزانه با مشکلات مختلفی روبرو هستند. مشکلاتی مثل

1- عدم مدیریت امکانات و دارایی ها، ناهماهنگی بین واحدها، سلیقه ای عمل نمودن در موضوعات مختلف ، دوباره کاری ها، ثبت اسناد به روش های سنتی، بکارگیری نرم افزار های غیر تخصصی و جزیره ای و خطاهای انسانی که برای حل آنها اغلب به چالش های جدی و زمانبری برخورد می کنند.
۲- رصد به شما کمک میکند تا در هر زمان و هر جایی که هستید بدون وابستگی به اشخاص و به صورت آنلاین و لحظه ای اطلاعات و گزارشات دقیقی از وضعیت بخش های مختلف سازمان یا مجتمعتان داشته باشید.
۳- رصد بهترین قواعد، آئین نامه ها، دستور العمل ها و ایده آل ترین روش های اقدام رو به واسطه تجارب موفقی که کسب نموده به شما ارائه می دهد.
۴- با رصد دیگر قائل به فرد نیستید و نباید نگران جابجایی افراد، پرسنل ، مدیران و یا جدایی آنها به هر دلیلی و قطع همکاری آنها باشید.
۵- با رصد نظارت به کلیه عملیات جاری سازمان افزایش پیدا میکند و به راحتی می توانید از تمام ابعاد سازمان یا مجتمع اطلاع پیدا نمائید.
۶- با رصد بدون احتیاج به چندین و چند نرم افزار می توانید به کلیه کارها نظارت داشته باشید، برای انجام کارها زمان مشخص نمایید، به صورت دایم روند پیشرفت رو رصد کنید و در صورت به تعویق افتادن اونها علت رو جویا شوید .
۷- با رصد دیگر نباید نگران از بین رفتن و یا دست کاری عمدی و یا سهوی اطلاعات مهم و بازیابی آنها باشید.
۸- در روش های سنتی چون اطلاعات بصورت یکپارچه نیستند و هر فرد یا واحدی به صورت انفرادی این اطلاعات را به صورت سلیقه ای تهیه ُ تنظیم و یا اصلاح می نماید، عملا شاهد موازی کاری و دوباره کاری های متعددی هستیم .
۹- با رصد تمامی اطلاعات را به صورت یکپارچه دارید، هر اطلاعات تنها و تنها یکبار وارد نرم افزار شده و در صورت نیاز به تغییر یا اصلاح با هماهنگی مدیران ، بصورت یکپارچه برای همه اعمال و اعلام میشود و این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد.
۱۰- با رصد سرعت و کیفیت پاسخگویی به مدیران، مشتریان و همه ی ذی نفعان بالا رفته و اشتباهات در حین کار کاهش پیدا میکند.
۱۱- با رصد مدیریت بهینه منابع و دارایی ها با حداقل نیروی انسانی و امکان بهره گیری از نرم افزار در فضا ها و مکان های مختلف جغرافیایی فراهم میشود.

برخی از مجتمع هایی که از نرم افزار یکپارچه مدیریت مجتمع و مراکز خرید رصد استفاده می کنند

اطلاعات بیشتر

‫5/5 ‏‫(3 نظر)‬