پیشرفته ترین و موفق ترین مراکز خرید، تمرکزشان از افزایش پاخور مجتمع به سمت خریداران صحیح، تغییر یافته است.
این خریداران، خریداران وفاداری هستند که میزان خرید بالایی دارند.
بدین منظور ابتدا می بایست فهمید که این مشتریان چه کسانی هستند،
چه برندهایی را دوست دارند،
چه کالاهایی در سبد خریدشان مشاهده می شود و نهایتا میزان خریدشان چقدر است.
بنابراین شناسایی این مشتریان و استفاده از اطلاعات فوق الذکر به منظور بهینه سازی و جهت دهی فعالیت های بازاریابی که منجر به تغییر رفتار مشتریان در جهت دلخواه ماست، ضروری به نظر می رسد.
تحقیقات نشان داده است که 75 درصد تراکنش های مرکز خرید مربوط به 30 درصد مشتریان می باشد.
با استفاده از اطلاعات ارزشمند خروجی از باشگاه مشتریان،
کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی هدفمندتر شده و درهزینه ها صرفه جویی خواهد شد.
همچنین با توجه به اینکه برای هر گروه از مشتریان پیشنهادهای مخصوص آن گروه اعمال می شود بنابراین اثربخشی بالاتری خواهد داشت و باعث همبستگی و تعلق خاطر بیشتر مشتریان با مرکز خرید خواهد شد.
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید