توجه به بازار در بازاریابی مرکزخرید

بازاریابی موفق بازاریابی هدفمند است .(توجه به بازار در بازاریابی مرکزخرید)

مجریان بازاریابی زمانی می توانند مجموعه خود را با موفقیت راه بیاندازند که درک درستی از محدوده بازار مصرف و افرادی که در آنجا هستند

داشته باشند برای مثال : تعریفی دقیق از محدوده بازار مصرف :

منطقه جغرافیایی که خریداران را به سمت مرکز خرید جذب می کند.

آمارگیری دقیق محدوده بازار مصرف :جمعیت،درآمدخانوار،سن،جنسیت،وضعیت تاهل،تعداد افراد هر خانواده،میزان

تحصیلات و ترکیب قومی مشتریان احتمالی منطقه آمار روانشناسانه و جامعه شناسانه دقیق،سبک زندگی،عادات خرید،

ساکنین محدوده بازار هدف اطلاعات دقیق از رسانه های مورد استفاده مشتریان منطقه اطلاعات دقیق از رقابت و چگونگی روند آن در منطقه تعریف شد.


درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید