تکنولوژی در خدمت ارتقا و بهینه سازی مراکز خریدو خرده فروش ها

در مراکز خرید (تکنولوژی در خدمت ارتقا و بهینه سازی مراکز خریدو خرده فروش ها ) با اندازه گیری عملکرد و پتانسیل واقعی ورودی ها ،

راهروها و فضاهای کلیدی ، می توان بازدهی فضاها را افزایش داد .

هر بازدیدکننده ، مسیر خاصی را در مجتمع دنبال می کند .

با جمع بندی تمامی این مسیرها با یکدیگر ارزش هرناحیه برای مدیران مشخص خواهد شد .

این مقادیر بدست آمده ، پایه ای را برای تنظیم هر مستاجر براساس پتانسیلش در اختیار می گذارد .

بهبود رضایت مشتریان ، اثربخشی بازاریابی و تخصیص کارمندان و فروشندگان

به راحتی به کمک تحلیل برخی داده ها و فهم بهتر بازدیدکنندگان به دست می آید .

در قسمت دوم به بررسی مزایای این تحلیل ها خواهیم پرداخت .


درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید