ویژگی های مرکزخرید 

براساس تحقیقات کرامر در سال ۲۰۰۸،  مرکز خریدی (ویژگی های مرکزخرید) که به طور صحیح برنامه ریزی شده باشد دارای ویژگی های زیر است :
معماری مرکز خرید هماهنگ و همگون است.

به عبارت دیگر مرکز خرید می تواند از اشکال گوناگون و متفاوت تشکیل شده باشد
که تمام آنها با یکدیگر سازگار هستند و یک تصویر همگون و یکپارچه را ارائه می نماید.
ناحیه ای یکپارچه است که نیازمندی های بازار را از لحاظ نوع، کاربرد و اندازه تامین می نماید.
جانمایی آن به نحوی است که ساکنین محلی، عابران پیاده،
مسافران و همچنین افرادی که از وسایل حمل ونقل عمومی و شخصی استفاده می کنند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
دارای فضای کافی پارکینگ است.
خدمات مختلفی مانند سرگرمی، غذا، اقامت و… بسته به تعریف مجتمع به مشتریان ارائه می نماید
و سعی می کند مشتریان زمان بیشتری را در آنجا بمانند.
محیط خریدی امن و جذاب ایجاد می نماید.
مستاجران و ترکیب صنوف مناسبی براساس نیاز منطقه تجارت مجتمع ارایه می نماید
و از طریق دسته بندی مناسب صنوف باعث هم افزایی آنها و همچنین افزایش فروش مستاجران می شود.
فضایی مناسب و راحت برای خرید و سایر فعالیتهای وابسته به مرکز خرید فراهم می کند و حسی قوی از هویت مرکز خرید ارائه می نماید.

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید