بهبود عملکرد مرکز خرید

در قسمت اول ۶ قانون برای بهبود عملکرد مرکز خرید شامل موارد زیر ذکر شد
۱️⃣ترکیب مستاجران
۲️⃣مشاعات
۳️⃣مستاجران کلیدی
۴️⃣مستاجران تخصصی
۵️⃣خرده فروشی
۶️⃣افزایش بازدید مشتریان سایر موارد به شرح ذیل است :

۷- دسترسی وب سایت و اطلاعات
در آینده نزدیک بسیاری از مشتریان قبل از بازدید حضوری از مجتمع ، سایت یا شبکه های اجتماعی آن را بازدید خواهند کرد بنابراین بایستی این مواردبه نحوی طراحی شود که کاربرپسند بوده و به صورت منظم با اطلاعات تبلیغاتی مستاجران به روز شود . اگر سایت و شبکه های اجتماعی به صورت صحیح طراحی شود و شامل اطلاعات جامع و یکپارچه مستاجران باشد موتورهای جستجو آن را به عنوان اطلاعات مرتبط و مفید لحاظ خواهند کرد و باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود. ( بازاریابی از طریق سایت و شبکه های اجتماعی یکی از پروسه های مهم بازاریابی برای مجتمع های تجاری خواهد بود . )

۸- استراتژی بازاریابی
طرح بازاریابی خرده فروشی را ، براساس ترکیب صنوف و فعالیت های فروش فصلی بسازید. بایستی الگوهای خرید مشتریان و مستاجرانی که در طول سال بدنبالشان می گردند شناسایی شود .
با توجه ویژه به تعطیلات فصلی و الگو های خرید می توانید یک کمپین یا طرح بازاریابی، طرح ریزی و اجرا نمایید .

۹- برنامه ریزی حفظ مستاجران
هنگامی که طرح اجاره دهی و ترکیب صنوف به صورت بلند مدت مد نظر است، بعضی از مستاجران مطلوبتر از بقیه هستند. به عنوان بخشی از طرح  اقتصادی مجتمع و به منظور مذاکرات اجاره دهی و تمدید قراردادها، بایستی مستاجران را به گروه های مختلف تقسیم بندی و اولویت بندی کنید. تا با پیش بینی وضعیت و ارائه راهکار مناسب از خالی ماندن واحدها جلوگیری شود.
(ادامه دارد … )


درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید