بهبود عملکرد مرکز خرید(قسمت دوم)

۱۰- بودجه مجتمع
بودجه بندی مناسب ، به افزایش درآمد خالص و بازار اجاره مجتمع کمک شایانی خواهد کرد(بهبود عملکرد مرکز خرید)

بودجه مجتمع قسمتی از طرح اقتصادی خواهد بود و بخش های بودجه با زیرشاخه های مهمی از جمله افزایش اجاره ها،
هزینه های عملیات فیزیکی مجتمع و سایر فعالیت های هزینه بر سر و کار دارد .

۱۱- بازاریابی هر مرکز خرید با کیفیتی ، باید یک طرح بازاریابی خاص برای ۱۲ ماه آینده داشته باشد.

که این طرح بازاریابی باید به فعالیت های فروش فصلی و تعطیلات آخر فصل که تاثیر زیادی بر جذب مشتریان و بازدید آنها از مجتمع دارد تمرکز کند.
فرایند بازاریابی در مرکز خرید می تواند از سند اجاره دهی و مشارکت مستاجران برگرفته شوند.

۱۲- تعمیر و نگهداری
در برنامه بودجه بندی، شما باید قسمتی را به هزینه های مربوط به نگهداری مجتمع اختصاص بدهید

و برنامه منظمی برای فعالیت های مربوط به تعمیر و نگهداری مجتمع طرح ریزی کنید.
با توجه به استفاده مداوم مستاجران و مشتریان از مجتمع، نگهداری از ملک باید به اندازه ای باشد
که منجر به راحتی مالک و مستاجر شود.
در مراکز خرید بزرگ، فعالیتهای مربوط به تعمیر و نگهداری در خارج از ساعات کاری مجتمع انجام می شود.

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید