قانون برای بهبود عملکرد مراکز خرید

۳- مستاجران کلیدی
برخی مستاجران کلیدی هنگام جذب مشتری ، کارت قرعه کشی در اختیار آن ها قرار می دهند(قانون برای بهبود عملکرد مراکز خرید)

کمک شما به آنها ، جامعه خرید محلی شما را کامل می کند
در نتیجه بایستی تلاش های بازاریابی مستاجران کلیدی با کمپین بازاریابی  مرکز خرید ادغام شود .
۴- مستاجران تخصصی
شما ممکن است تعداد زیادی مستاجر تخصصی داشته باشید،
آنها باید خوشه بندی شوند تا با مستاجران اطرافشان ادغام شده و باعث افزایش فروش گردند.
اصناف مکمل باعث افزایش فروش سایر مستاجران در همان مکان می شوند
بنابراین پروسه خوشه بندی کردن مستاجران کمک می کند
تا بهترین نتایج برای خرده فروشی رقم بخورد .
مستاجران باید برای استفاده از کارت های تخفیف ، بسته های تبلیغاتی مثل مد ، غذا ، سرگرمی ، خدمات و … به نحو احسن آموزش داده شوند
تا مشتریان به راحتی کالا و خدمات مورد نیازشان را پیدا کرده و خرید کنند
همچنین به آن ها کمک می کند تا کالا و خدمات مکمل خرید اصلی خود را پیدا کنند .
(ادامه دارد … )

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید