المان های کلیدی سرویس خدمات مشتریان در مجتمع های چند منظوره

هر مرکز خریدی المان های کلیدی سرویس خدمات مشتریاندر مجتمع های چند منظوره و باید یک برنامه خدمات مشتریان فعال و تعریف شده داشته باشد.
روزانه اتفاقات مختلفی در مجتمع می افتد، شما باید طوری برنامه ریزی کنید
تا این مشکلات را پیش بینی کرده و در مواقع نیاز به  مستاجرانو مشتریان کمک کنید.
بسیاری از مجتمع های تجاری سرویس خدمات مشتریان را برون سپاری می کنند.
با برون سپاری سرویس خدمات مشتریان هزینه ها کمتر نخواهد شد ،
ولی کنترل و مدیریت پرسنل آسان تر می شود .
همچنین بهتر است تیم اصلی مدیریت مجتمع، کوچک و تخصصی باشد. تیم خدمات مشتریان کلی تر و عمومی تر است
و می تواند به صورت یک قرارداد پیمانکاری جدا شود.
البته در بسیاری از مجتمع های کوچک این سرویس معمولا به عنوان تبصره ای از قرارداد پیمانکار حراست مجتمع برون سپاری می شود.
قسمتهایی که باید به عنوان سرویس خدمات مشتریان در نظر گرفته شوند
و همچنین ملاحظات ضروری برای برنامه ریزی خدمات مشتریان در ادامه آمده است:
۱️⃣ دفتر خدمات مشتریان: در مجتمع های بزرگ دفتر یا اطاقکی برای اطلاعات و خدمات مشتریان در نظر گرفته می شود
که باید در مکانی جانمایی شود که در هر مسئله و رویدادی به راحتی در دسترس مشتریان و مستاجران باشد.

۲️⃣ دفتر حراست: در مجتمع های کوچک تر معمولا

این سرویس توسط پرسنل حراست مجتمع انجام می گیرد.۳️⃣ تابلو های راهنما: بخشی از سرویس مشتریان هستند که

به صورت غیر حضوری به مشتریان کمک می کنند تا مسیریابی صحیحی در مجتمع داشته باشند.
§
۴️⃣ کاتالوگ مجتمع: باید شامل اطلاعاتی کلی از مجتمع، ساعات کاری،
رویدادهای مهم و همچنین ترکیب صنوف مجتمع باشد.
۵️⃣ سایت: باید شامل اطلاعاتی در مورد مستاجران، محصولات، خدمات مجتمع و همچنین چگونگی ارتباط با افراد مختلف مسئول در مجتمع باشد.

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید