برای ایجاد فرصت های فروش و جذب مشتری برای مستاجران در هر مجتمع تجاری ،
یک رابطه قوی بین فعالیت های بازاریابی و ترکیب صنوف مورد نیاز است .
لازمه هر مجتمع تجاری طرح عملکرد است تا مسائل مهم در عملکرد های مجتمع ،
لازمه هر مجتمع تجاری طرح عملکرد است تا مسائل مهم در عملکرد های مجتمع ،
ترکیب مستاجرین ، بازاریابی و فروش را در بر گیرد در ادامه مهمترین فاکتورهایی که باید لحاظ شوند ذکر می شود .
1- ترکیب مستاجران
جانمایی مستاجران داخل مجتمع ،تاثیر زیادی بر جذب مشتریان ، فروش و مدت زمان ماندگاری آنها دارد
1- ترکیب مستاجران
جانمایی مستاجران داخل مجتمع ،تاثیر زیادی بر جذب مشتریان ، فروش و مدت زمان ماندگاری آنها دارد
که این با استفاده از یک طرح خوشه بندی ،که در آن اصناف مکمل در کنار یکدیگر و در مجاورت مستاجر کلیدی قرارمی گیرند می تواند بهبود یابد .
2- مشاعات
مجتمع تجاری باید طوری برنامه ریزی شود تا مشتریان را به استفاده از مشاعات تشویق کرده و مدت زمان ماندگاری آنها را افزایش دهد ،
مجتمع تجاری باید طوری برنامه ریزی شود تا مشتریان را به استفاده از مشاعات تشویق کرده و مدت زمان ماندگاری آنها را افزایش دهد ،
این کار می تواند با استفاده از کانترهای غیر تجاری ، تفریحات ، نیمکت ها و … بهبود یابد .
باید اطمینان حاصل کرد که مجتمع در تمامی جوانب ،
مشتری پسند ( مشتری راحت باشد ) باشد تا مشتریان دوباره از آنجا بازدید کنند .
(ادامه دارد …)
(ادامه دارد …)
درباره پروژه تان به ما بگویید
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید