وفاداری مشتریان مراکز خرید مجتمع تجاری

در حالیکه وفاداری مشتریان روش اثبات شده ای برای اندازه گیری عملکرد مشتریان و

همچنین جمع آوری اطلاعات خرید مشتریان در کسب و کارهایی مانند هایپرمارکت ها ، خطوط هوایی ، رستوران ها و … است،

این برنامه ها برای مراکز خرید،

همچنان مفهوم به نسبت تازه ای می باشد که شاید علت آن پیچیدگی اعمال آن برای چندین مستاجر باشد و یا کمبود تکنولوژی برای اجرای آن .

پیشرفت های تکنولوژی جدید در این حوزه ، امکان اجرای موفق برنامه های وفاداری را امکان پذیر می نماید

تا این برنامه شامل همه مشتریان شود و با یک تیم کوچک بتوان آن را اداره نمود.

علاوه بر این با وجود ابزارهای مختلف اندازه گیری ، اجماع جامعی برای کسب ابزار اندازه گیری در مرکز خرید وجود ندارد.

ابزارهایی مانند چگالی فروش ، ارزش تجاری و ارزش سالیانه مشتری در میان مدیران دارایی مرکز خرید محبوب هستند

ولی در حوزه بازاریابی کاربرد زیادی ندارند.

هدف ، بررسی فواید ، کاربرد ها ، چالش ها و ایده های مختلف برای بحث وفاداری مشتریان در مرکز خرید است

و اینکه اطلاعات بدست آمده از باشگاه مشتریان چگونه استفاده می شود و چقدر می تواند اثرگذار باشد.

گروه های منتفع و درگیر با بحث باشگاه مشتریان را می توان به سه دسته تقسیم بندی نمود :

۱-متخصصان مراکز خرید ، مالکان ، توسعه دهندگان ، مدیران بازاریابی و مدیران مجتمع

۲-مدیران برندهای خرده فروشی

۳- خریداران یا مشتریان


درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید