در گذشته خرده فروشی و مدیریت مجتمع های چند منظوره وظیفه اصلی یک مدیر مرکز خریداجرای الزامات اجاره و جمع آوری شارژ ماهیانه بوده است .
اما امروزه مدیران مرکز خرید دانایی بیشتری جهت مدیریت خرده فروشی ها یا فروشگاه داری باید کسب کنند .
لازم است مدیران مفهوم خرده فروشی را درک کنند
تا بتوانند ارتباط بهتری با مغازه داران و مستاجران برقرار نمایند و به آنها در جهت بهبود تجارت شان کمک کنند.
با درک تجارت خرده فروشی مدیران می توانند استراتژی اجاره موثر و کارآمدی را برای تمامی مغازه داران ،
مالکان و سهامداران مرکز خرید در جهت تقویت و چرخش مالی بهتر مرکز خرید ایجاد نمایند .
این کار چندان دشوار به نظر نمی رسد .
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید