استفاده از ابزارهای تعاملی برای بهینه شدن جلسات سانا

نسل جدید با استفاده از ابزارهای تعاملی برای بهینه شدن جلسات سانا ،ابزار موثری در مدیریت بهینه و کم هزینه تر جلسات سازمان هاست.

ابزارهای تعامل که این نرم افزار از اولین قدم های فرآیند برگزاری جلسات در اختیار کاربران قرار می دهد.
موجب می شود فرآیند برگزاری جلسه در بخش های مختلف بهینه انجام شدند.
امکان تبادل نظر اولیه بین اعضاء و تعیین موعدین و انتقال مستندات مربوطه ، باعث حضور افراد متخصص و آگاه از موضوع در جلسه می شود
و در حین و پس از انجام جلسه نیز، مستندسازی فعالیت های جلسه از طریق تدوین و ثبت صورت جلسه و ارجاع کارها به افراد فرآیند را کامل می کند.

امکانات نرم افزار جلسات
تعیین دستور جلسه،تخصیص زمان مشخص برای آن
مشاهده تقویم افراد مختلف به صورت همزمان و نمایش تداخل زمانی مدعوین
قابلیت تمایل بین افراد تیم برای رابزنی اولیه درباره موضوع و تعیین موعدین
تهیه و الصاق اسناد تکمیلی مانند ویدیو ، صوت و عکس به صورت جلسه

ثبت حضور مدعوین و صورت جلسه به ازای هر یک از موارد دستور جلسه
تبادل مستندات جلسه با فرمت های مختلف


درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید.