متغیر های اساسی ویژگی های ترکیب مشتریان

متغیر های اساسی ویژگی های ترکیب مشتریان :

منطقه : نوع اقامت منطقه اندازه محل زندگی

جمعیت شناسی : سن ، جنسیت ، اندازه ، خانواده ، چرخه حیات ، ملیت ، مذهب

اجتماعی /اقتصادی : حرفه ، میزان تحصیلات ، در آمد ، سبک زندگی

رفتاری : استفاده از محصولات وفاداری به برند های ویژگی های شخصیتی

ترکیب مشتریان دومین جزء اصلی یک مرکز خرید به عنوان یک محصول است و بیانگر دومین موضوع محوری در  تئوری عمومی مراکز خرید نیز میباشد.

در رویکرد سنتی نقش مشتریان فقط بازدید مرکز خرید و خرید از خرده فروشان است. ولی بهتر است به مشتریان از دیدگاه خلق ارزش نگاه شود.


درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید.