شناسایی نقاط قوت و ضعف مرکز خرید با در نظر گرفتن شرایط رقابت،مزایای تدوین برنامه بازاریابی
تعریف آنچه مرکز خرید را از دیگر مراکز خرید متمایز می کند شناسایی روند بازار و
عرصه خرده فروشی داخلی و بررسی رفتارها ، اعتقادات و عادت های خرید مشتریان است
تعریف هدفی مشترک در راستای تامین منافع مالکین مغازه ها،مستاجران،بهره برداران و مدیریت مرکز خرید
چیدمان الویت ها با تهیه فهرستی از هدف ها به ترتیب اهمیت
اعتبار بخشی به مدیریت بازاریابی با وجود برنامه ای مدون که باعث تمرکز انرژی در محل ها و بخش های مورد نیاز می شود .
طراحی روندی جامع و یکدست برای دستیابی به سود بالاتر از راه هدف گذاری ،
تعیین خط مشی ها و راهکارهایی که به اجاره دهی ، توسعه مرکز خرید ،
عملکرد دپارتمان ها و بخش های مختلف و سایر مولفه های موثر در بهره وری مرکز خرید توجه داشته باشد .
درباره پروژه تان به ما بگویید
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید.