بازاریابی موفق بازاریابی هدفمند است .(توجه به بازار در بازاریابی مرکزخرید)
مجریان بازاریابی زمانی می توانند مجموعه خود را با موفقیت راه بیاندازند که درک درستی از محدوده بازار مصرف و افرادی که در آنجا هستند
داشته باشند برای مثال : تعریفی دقیق از محدوده بازار مصرف :
منطقه جغرافیایی که خریداران را به سمت مرکز خرید جذب می کند.
آمارگیری دقیق محدوده بازار مصرف :جمعیت،درآمدخانوار،سن،جنسیت،وضعیت تاهل،تعداد افراد هر خانواده،میزان
تحصیلات و ترکیب قومی مشتریان احتمالی منطقه آمار روانشناسانه و جامعه شناسانه دقیق،سبک زندگی،عادات خرید،
ساکنین محدوده بازار هدف اطلاعات دقیق از رسانه های مورد استفاده مشتریان منطقه اطلاعات دقیق از رقابت و چگونگی روند آن در منطقه تعریف شد.
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید