متغیر های اساسی ویژگی های ترکیب مشتریان :
منطقه : نوع اقامت منطقه اندازه محل زندگی
جمعیت شناسی : سن ، جنسیت ، اندازه ، خانواده ، چرخه حیات ، ملیت ، مذهب
اجتماعی /اقتصادی : حرفه ، میزان تحصیلات ، در آمد ، سبک زندگی
رفتاری : استفاده از محصولات وفاداری به برند های ویژگی های شخصیتی
ترکیب مشتریان دومین جزء اصلی یک مرکز خرید به عنوان یک محصول است و بیانگر دومین موضوع محوری در تئوری عمومی مراکز خرید نیز میباشد.
در رویکرد سنتی نقش مشتریان فقط بازدید مرکز خرید و خرید از خرده فروشان است. ولی بهتر است به مشتریان از دیدگاه خلق ارزش نگاه شود.
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید.