ساعات کاری : 09:00 تا 17:00 عصر

ایران – خراسان رضوی – مشهد – میدان حافظ – بزرگ بازار اطلس

05133865807

ترکیب خرده فروشی در مجتمع های تجاری

برای تعریف ( ترکیب خرده فروشی در مجتمع های تجاری ) ، می بایست با نگرشی به تجارب موفق یا ناموفق مجتمع های دیگر و آمیختن این تجربه ها با دانش روز و روانشناسی معماری ، جا نمایی خرده فروشی ها را طراحی و اجرا نمود . اگر این مهم با دقت و ظرافت خاص و با رعایت موارد تأثیرگذار به خوبی اجرا گردد می تواند در موفقیت مجتمع های تجاری نقش کلیدی داشته باشد .
آیتم های مهم در جانمایی خرده فروشی ها با توجه به اینکه ترکیبی از خرده فروشی ها بایستی در بخش تجاری مجتمع_مستقر گردند ، این سوال مطرح است که چه صنوفی و با چه مشخصاتی بهتر است مستقر شوند ؟ در انتخاب ترکیب خرده فروشی ها پارامترهایبسیاری تأثیر گذارند که در ذیل به ذکر برخی ازآنها می پردازیم :

۱️⃣ نوع کالا (کالای مصرفی ، کالای با دوام و یا …)

۲️⃣بررسی منطقه
۳️⃣ اولویت فروش واحدها براساس نوع کاربری
۴️⃣ آزادی عمل در انتخاب خرده فروشی ها
۵️⃣ مخاطب شناسی و شناخت علمی از طیف مراجعین
۶️⃣ بررسی نمونه های مشابه
۷️⃣ نظر سنجی اولیه
۸️⃣ عوامل جذب کننده
در قسمت های بعدی به تفسیر تک تک موضوعات می پردازیم .

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید

‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده  بهره برداری مجتمع تجاری

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.