در مراکز خرید (تکنولوژی در خدمت ارتقا و بهینه سازی مراکز خریدو خرده فروش ها ) با اندازه گیری عملکرد و پتانسیل واقعی ورودی ها ،
راهروها و فضاهای کلیدی ، می توان بازدهی فضاها را افزایش داد .
هر بازدیدکننده ، مسیر خاصی را در مجتمع دنبال می کند .
با جمع بندی تمامی این مسیرها با یکدیگر ارزش هرناحیه برای مدیران مشخص خواهد شد .
این مقادیر بدست آمده ، پایه ای را برای تنظیم هر مستاجر براساس پتانسیلش در اختیار می گذارد .
بهبود رضایت مشتریان ، اثربخشی بازاریابی و تخصیص کارمندان و فروشندگان
به راحتی به کمک تحلیل برخی داده ها و فهم بهتر بازدیدکنندگان به دست می آید .
در قسمت دوم به بررسی مزایای این تحلیل ها خواهیم پرداخت .
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید