نام تجاریمرکز خرید

برای ایجاد یک جایگاه مناسب برای نام تجاری مرکز خرید  و ترویج این نام بایستی این قانون را همیشه در نظر گرفت:
«وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان، بهتر از ورود به بازار است.»
نام تجاری اگر بتواند جای خود را در اذهان بیابد،
می تواند در بازار پر رقابت امروزی پروژه موفقی باشد یک عامل مهم در خلق نام قوی برای مرکز خرید نشان دادن
توانایی این پروژه در ارایه امکانات یا خدمات متفاوتی است که در سطحی بالاتر از رقبای خود به مشتریان ارایه می نماید.
کلید موفقیت در ایجاد یک نام تجاری قوی، موقعیت، ساختار و هویت آن نام تجاری است.
مدیران، ابزار مختلفی را برای اشتهار نام تجاری در اختیار دارند
که از جمله آن می توان به طراحی و ساخت یک پروژه فاخر، تبلیغات،ابزارهای بازاریابی و … اشاره نمود.
نام تجاری مرکز خرید می بایست، از طریق ایجاد تفاوت در ذهن مشتری ماندگار گردد
این تفاوت سازی بایستی با توجه به منافع و منفعت حاصل، انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.
پیشنهاد می گردد نام تجاری مرکز خرید و تداعی آن در ذهن مخاطب با روش های مختلف ، بدین وسیله متفاوت سازی گردد :
۱- حاوی حس آرامش در سرمایه گذاری باشد.
۲- یادآور حس رشد و بازدهی بالا در آینده باشد.
۳- امید بخش باشد.
۴- ورود به یک طبقه اجتماعی بالاتر باشد.
۵- معرف سبک معماری روز و بهینه با حداکثر کاراییو اثر بخشی باشد.
۶- نمایانگر یک شرکت ساختمانی قوی و آشنا به تکنولوژی روز خلاق باشد

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید