قانون برای بهبود عملکرد  مراکز خرید

۵- خرده فروشی
شما می بایست حجم فروشی را که در مجتمع اتفاق می افتد شناسایی کنید،( قانون برای بهبود عملکرد  مراکز خرید)
این اطلاعات باید براساس تقسیم بندی گروه های مختلف خرده فروشی طبقه بندی شوند
به شرطی که در قرارداد اجاره با مستاجر قید شده باشد شما می توانید این اطلاعات را از آنها بگیرید
( شرایط و جملات یک قرارداد اجاره استاندارد باید شامل یک استراتژی جهت جمع آوری اطلاعات حجم فروش و تعداد بازدید مشتریان مستاجران باشد )
با دسترسی به این اطلاعات می توان فهمید کدام یک از مستاجران موفق تر هستند
که این موضوع به تنظیم ترکیب صنوف و همچنین جابجایی مستاجران کمک می کند .

۶- افزایش بازدید مشتریان
بعضی روزهای هفته و بعضی از فصول سال، زمان مناسبی برای جذب مردم به مجتمع می باشند .

بایستی با قراردادن شمارشگرها در ورودی مجتمع و مغازه ها تعداد بازدید مشتریان را اندازه گیری کرد ،
که رسم نمودار این بازدیدها ،
اطلاعات ارزشمندی از وضعیت و فروش خرده فروشان در اختیار ما قرارداده می دهد تا استراتژی جذب هدفمندی داشته باشیم .

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید