آینده مال ها به کدام سمت می رود ؟


از بین رفتن مشاغل محلی بزرگترین اتفاقی است که کارشناسان آن را آخرالزمان خرده فروشی می نامند ، آینده مال ها به کدام سمت می رود ؟

از سال ۲۰۰۲،فروشگاه های زنجیره ای ۲۵درصد از مشاغل خود ،

معادل ۴۴۸هزارشغل، را از دست داده اند و در عین حال ، تعداد تعطیلی فروشگاه ها در امسال ،

از بدترین آمار تعطیلی فروشگاه ها در زمان رکورد بزرگ در سال ۱۹۲۹نیز پیشی گرفته است .

در این بین ، رشد خرده فروشی های آنلاین نتوانسته این زیان ها را جبران کند و بخش تجارت الکترونیک ظرف ۱۵سال گذشته،

تنها ۱۷۸ هزار شغل به تعداد مشاغل افزوده است .

بخشی از این مشاغل در مراکز بزرگ توزیع شرکت «آمازون»ایجاد شده است

که در سرتاسر امریکا باز می شوند

و مکانشان خیلی از محل مال هایی که به بسته شدنشان کمک کرده اند، دور نیست .

یکی از آنها در پنسیلوانیا ، در ۷۲ کیلومتری مال «اسکویل کیل» واقع شده است.

مثل هر رونقی ، رونق مال ها نیز نمی توانست برای همیشه باقی بماند.

کاهش رونق اواسط دهه ۲۰۰۰ به آهستگی شروع شد .

افزایش خرید آنلاین و رکورد بزرگ مالی باعث کاهش فروش کالا و غذا در خرده فروشی های بلند آوازه ای مثل

« جی سی پنسی » و « میسیز » شد که بسیاری از مال های امریکا را در مالکیت خود داشتند.

بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳، رفتن به مال ها در ایام تعطیلات که شلوغ ترین ایام خرید سال به شمار می رود ، تا ۵۰ درصد کاهش یافت .


درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید